Sosyal Medyada Nadire İçkale Olayı

nadire-ickale82

Erdoğan’ın Kemal Kılıçdaroğlu’na “Beline sahip ol” dediği ve Baykal’a da “seks kaseti”yle vurduğu konuşmanın yankısı büyük oldu.
Kaynağı henüz bilinmiyor ama özellikle Twitter’da Nadire İçkale fırtınası esiyor.

Nadire İçkale, bu hanımefendi hakkında Recep Tayyip Erdoğan’ın da isminin geçtiği dedikodular yapılmaya iftiralar atılmaya başladı.

Başbakan’ın Kemal Kılıçdaroğlu’ya edep hatırlatması yapması, Deniz Baykal’a seks kasetiyle yüklenmesi ve hatta Nesrin Baytok’un akıbetini sorgulaması, bununla birlikte MHP’nin Genel Başkan Yardımcılılarının seks kasetlerine de vurgu yapmasından sonra Nadire İçkale’nin isminin bu kadar konuşulması tesadüf değil.

sanki işin içinde bir misilleme ve çamur at izi kalsın olayı var.

Nadire İçkale’nin isminin geçtiği dedikodular sözlük siteleri başta olmak üzere internetten kaldırılmıştı. Ekşi Sözlük konuya dair girdiği entrylerin birçoğunu temizledi.

Twitter’da Nadire İçkale isminin bu kadar konuşulması ve hatta bazı linklerin yayınlanması sitenin kapatılmasına yol açabilir.

34 Comments

  1. İrecepp

    21 Haziran 2011 at 23:37

    Sosyal medya bole boktan yorumlu yordamlı haber gireceksen hiç yapma bu işi.. Tırsık Seni! az Yala olum az yala!

  2. esra sultan öztoprak

    04 Haziran 2011 at 14:42

    siz çok şerefsizsiniz elinizde belge varsa video gösterin lan resim gösterin ne kadar adisiniz

  3. T.dülger

    29 Mayıs 2011 at 21:23

    uydurun uydurun..herkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz.çukura yuvarlanırken masumların paçasından tutup çekmeye benziyor.Tayyibi bırakın derdinize yanın..GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ .Deve kuşları sizi…

  4. hepar

    27 Mayıs 2011 at 00:21

    merhaba arkadaşlarım.bu konstantin medyasında tabiki yayınlanamaz oda tv ye yaptıgını yada dogana yaptıgı gıbı malıyecı yollar tırılyonlarca ceza yazar oda tayyıpcı olmak zorunda kalır.wikileks si unutmayın taraf satın aldı o belgelerı boş olanlar yayınlandı esaslar yıne onlarda tunus mısır wikileks etkisiyle karıştı turkıyede çıt yok çünkü her yer parsellenmiş kurum kuruluş.neyse kafa şişirmeyim.vatan elden gıdıyor kimin naptıgından daha önemli.

  5. hckrodtü

    26 Mayıs 2011 at 06:56

    bi daha bu siteye girmem….

  6. Yorumcu

    25 Mayıs 2011 at 03:09

    İftira olduğunu bile bile yazmıyor musunuz? Sevmemek başka, iftira atmak başka şey..

  7. sosyal medya

    25 Mayıs 2011 at 00:40

    haber biraz muamma…

  8. memleketim

    24 Mayıs 2011 at 12:11

    Dünden beri dikkat çekmek için onay bekleyen yazım var Akp nin 2. 3 ve hatta 4. eşliliğinden vediğer konulardan bahseden hala yayınlanamadı.Son 5 dak. beklerim yayınlanmazsa ben yayınlarım.İlginiz için teşekkürler Son 5 dakika

  9. nimet erdoğan

    22 Mayıs 2011 at 15:30

    nadire içkale ve nimet çubukçu haseki sultanlar olarak ülkemizi yönetmeye layıktırlar!!!

  10. oktay

    21 Mayıs 2011 at 02:40

    sırf haber daha çok duyulmasın die tayyip emice bi yorum yapmıyor birşey demiyor olaya çünkü biliyor ki büyük oy kaybı olacak sebep diğer partilere belinize kuvvet dediği için

  11. HAKKI YILMAZ

    10 Mayıs 2011 at 21:14

    BU TAMAMEN PALAVRA UYDURMA BIR HABER.GUNDEM SAPTIRMA AMACLI BIR HABER..RTE BOYLE REZILLIK YAPACAK ADAM DEGIL..HERKES KENDISI GIBI DUSUNDUGU ICIN BASBAKANA BU YAKISTIRMAYI YAPIYOR AMA BASBAKAN BUNU YAPACAK BIR AHLAKA SAHIP DEGIL..BU IFTIRALAR ,IFTIRA SAHIPLERININ KSILIKLERINI ELEVERIYOR.

    • Ahmet

      16 Mayıs 2011 at 10:11

      bir kişi çevirimiçi topluluk ve haber sitelerinde büyük harfle yorum yapıyorsa, bilinki ya yalan söyüyordur yada yediremediği bir şeyler vardır, üzülme Hakkıcım kaset olayı her delikanlının başına gelebilir, elbette “bir gün kendilerine çok güvenenlerde ağababaları tarafından deliğe süpürülecektir” , kuklalar ve maskotlar bunlar için üretlirler

    • oktay

      21 Mayıs 2011 at 02:38

      hakkı sana davut kendini avut diyorum yavrum .önce savunduğunuz adam yüzünden utanının bide onu savunduğunuz için kendinizden utanın.

    • mustafa

      19 Haziran 2012 at 13:36

      hakkı yılmaza katılıyorum başbakana iftira atıyolar siz hala ne konuşuyorsunuz adamı kıskandıklarından iftira atıyolar ayrıca kaset varsa gösterin bu kadar zormu inanılsın diye kaset varmış işde fotoğrafları varmış..Oğlum siz hala akp ye iftira atmaya çalışıyonuzda ne oluyo yine akp kazanıyor

  12. volkan

    10 Mayıs 2011 at 10:27

    bu “yorumu” yazan arkadaş (dikkat ederseniz haber değil yorum) gelecek seçimlerde milletvekili adayı olur artık en olmadı ösym başkanı olur amk.

  13. Nadire İçkale Recep Tayyip Erdoğan İlişkisi

    06 Mayıs 2011 at 17:07

    madem nadire içkale olayı tamamen bir aldatmaca başbakan çıkıp desin o kadınla bir ilişkim yok desin

    onlarca kişilerle ilgili her türlü iddia ortaya atılıp “iddia ediliyor” haber konusu olurken

    insanlar kesinleşmemiş “iddialar” yüzünden yıllardır hapiste tutuluyorken,

    ahlak ve adalet anlayışınızı beyninizden ve yüreğinizden boşaltın, , daha ahlaklı olursunuz.

    allah belamı versin daha ahlaklı olursunuz.

  14. mak

    06 Mayıs 2011 at 14:45

    sanırım fotoğrafları da ortada dolanıyormuş!!! öpüşürken falan doğrumu??

    • recep

      15 Mayıs 2011 at 00:46

      ABDnin Pensilvanya kentinde bir evde bu iliski ile ilgili bir suru fotograf varmis diyormus. Hemen onyargili olmayin Pensilvanyada yuzbinlerce ev var.

  15. Şener Dağaşan

    06 Mayıs 2011 at 14:43

    arkadaşlar, içeriği beğenmeyebilirsiniz, taraflı olduğunu düşünebilirsiniz ama bu internetteki “iftira” kampanyalarını haklı göstermez. taraflılığa tepki gösterdiğiniz gibi iftiraya da tepki gösterin.

  16. ismail

    06 Mayıs 2011 at 14:20

    sevgili site sahibi gel ben seni sevap için öldürüyüm allah aşkına büyük bir sevap işlerim nolur gel üsküdardayım gel nolur

    tayyip allah mı ulan bu ne korku ? kim?

  17. Ahmet

    06 Mayıs 2011 at 08:42

    Ülke olarak bütün enerjimizi devamlı olarak bir yerlerde saf tutmak ve yarattığımız bu cephelerde öteki ile savaşmaya harcıyoruz. Türkiyede her dönem kutuplaşma vardı ama son 10 senede yaşananlar herhalde uzunca bir süredir görmediğimiz kadar kaygı verici.

    Özellikle bazılarımız çocukluktan itibaren kendilerine anlatılan hikayelerle ötekine karşı bir nefret besliyor.(Padişahı kandırdılar, ingilizlerle işbirliği yapıp cumhuriyeti kurdular, kurtuluş savaşı olmadı yada tam tersi kürtler, yobazlar cumhuriyet düşmanı, kubilayları şehit ettiler, doğuda isyan çıkardılar vs)

    İşin kötü tarafı nefret söyelmi bizzat siyasi otoriteye sahip olanlar tarafından üretilip halka yayılıyor. Gündemimiz o kadar yoğunki asıl sorunumuz olan yoksulluk, eşitsizlik, eğitiimsizlik, sanayi ve teknolojideki rekabetedebilirliğimize sıra gelmiyor. Bir genç olarak şunu söylüyorum, bu ülke halkı yaşadıklarımızı kesinlikle hak etmiyor.

    Dünya düzleşti, asyada çin hindistan, güney amerikada brezilya aldı başını gidiyor diyoruz hala Türkiyedeki siyasi tartışma nerede. Bu ülkenin ihtiyacı ne asker kontrollü demokrasi nede din sömürüsü yapan, devamlı olarak dini söylemi siyasetin içine sokan milleti oyalamak için kullanan demokratik otorite. Ama yüzyıllarca, önce Osmanlı sonradan da Cumhuriyet tarafından unutulmuş ve yanlız bırakılmış onurlu Anadolu halkı nasıl olacakta gerçekten hak ettiği yönetime kavuşacak tahmin etmek zor.

  18. Osman İyigün

    06 Mayıs 2011 at 02:06

    kurşun askercilik oynanılan bir ülkede pek de tesadüf değil! ama unutmayalım ki çamur at izi kalsın zihniyeti herkes için geçerli…

    chp ve mhp’nin başına gelenler de bir komplo sonucu değil miydi?

    not : tüm site yöneticilerini suçlamasak mı ne?

  19. Abdullah Cene

    05 Mayıs 2011 at 22:38

    CIA ve NSA’ya kafa tutan Twitter’in bu haberinizden cok korkacagina eminim. Tavsan daha kusmus de…
    Kapatirlarsa son hatalari olur, Mubarek de denedi, sonunu gordunuz. %80 de oyu (!) vardi.
    Sosyal Medya diye site kuruyorsunuz, Twitter’dan ve benzerlerinin arkaplaninda olanlardan haberiniz yok.

  20. yağızcan

    05 Mayıs 2011 at 16:43

    yazdığım yazıyı kesmeyin lütfen.
    teşekkür ederim.

  21. ferhat

    05 Mayıs 2011 at 16:27

    “…sanki işin içinde bir misilleme ve çamur at izi kalsın olayı var.”

    Sanki haberin içinde bir yalakalık ve “aman neme lazım biz önlemimizi alalım da, nolur nolmaz” havası var gibi.

  22. ferhat

    05 Mayıs 2011 at 15:53

    Valla görgü tanığına sorsan bu kadar emin konuşmazdı. Haberi (bak hala haber diyorum, yorum yerine) yapan arkadaşlar bu “olmayan” olaylar olurken oradaymış gibi sanki. Biliyorum kafanız karıştı. Ee benimde kafam karışık sizin sayenizde “haberci” arkadaşlar.

  23. tarcan

    05 Mayıs 2011 at 15:23

    “…hatta bazı linklerin yayınlanması sitenin kapatılmasına yol açabilir.”

    siz de kına yakarsınız.

  24. Kty

    05 Mayıs 2011 at 15:16

    la ni basin gidin laaa. melih gokcek neden son dakikada aday gosterildi? saksiyi calistirim mallar. kari kavgasindan yaniodu basi ;)

  25. lale

    05 Mayıs 2011 at 14:37

    Ne bicim haber yapiyorsunuz. Kendi yorumlarinizi koymadan yazmanizi oneriyorum. Bu nedir? Iftira atti misilleme yapiyor falan? Bu ulkede tarafsiz yorumsuz bir haber okuyamayacak miyiz?

  26. Bilal

    05 Mayıs 2011 at 14:35

    Sizler ne tatlı şeysiniz öyle, böylesine sempatik bir yazı yazdığınız için kutluyorum sizi, kimseyi etiketlemek değil niyetim ama maşallah yandaşlık konusunda maşallahınız var. işte bu yüzden Türkiyede AKP ve benzeri baskıcı partiler tek başlarına ikitadar olmamalı, çünkü sonucunda işte sizin gibi yandaşlar, menfaat karşılığı milleti etkilemeye çalışan gariplikler orataya çıkıyor. Sakın demokrasi, ortak akıl (sen anladın onu) filan diye ağlamayın yemezler pıtırcıklar…

  27. yağızcan

    05 Mayıs 2011 at 13:37

    bilader siz nekadar taraflısınız yandaş medya falan diyoruzda onlar bile böyle haber yapmıyo. ulan site yöneticileri. sizin göreviniz yorum yapmak mı haber sunmakmı.

    • recep

      15 Mayıs 2011 at 00:43

      Yandas medya nasil yapsin boyle haber olum. Tayyip in gayrimesru iliskisini nasil yayinlasin yandas medya.

    • isimsiz

      29 Haziran 2011 at 18:20

      bence de bu kadarda taraf tutulmaz

  28. yok isim